Varit och tränat! :)

Har varit och tränat nu! Det va kul! Fast Quittra inte hade varit i det ridhuset så var hon as cool.. Tittade knappt på ngt utan gick bara och gjorde det hon skulle! Galoppen var det som kändes bäst idag! Så jag är nöjd! Och jag kommer försöka börja med att göra 1-2 video grejer till er i veckan eftersom att ni ville det! :) måste säga att det är as kul när ni skriver kommentarer om vad ni vill att jag ska göra för det är ju er jag bloggar för right!!! Så fortsätt med det ;)
Klockan 7 ikv åker jag hem till Alma och sover där till imorgon! Vi ska ha det fett!! <3 sitter just nu och pratar i Skype med anniiii!! Kolla hennes blogg! http://www.annarydells.devote.se">www.annarydells.devote.se puss!

https://cdn2.cdnme.se/3975449/7-3/pic_5145f75ae087c3096f2a7240.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0