Vill bara säga att mitt liv suger just nu...

haha nej men nästan! Min telefon har låst sig så jag måste få tag i den där fucking puk koden.. 
Och självklart så har jag inte den någon som vet hur jag ska göra? ^^
 
Och nu kan vi börja dagens bloggande som vanligt med enn GODMORGON!!!!!!! 
Hoppas att ni har sovit bra och blev nöjda med gårdagens svar av Kevin! 
Hon han inte gäst blogga igår men kanske hinner med det idag om hon inte har annat för sig! 
 
Fick tebaxx ett utav mina prov igår och bara betyget E... Jovisst det är bra men jag hade hoppats på mer... Jag jar ju faktiskt varit med och lyssnat och pluggat och allt som en jäkla dåre.. -.- 
 
 
Idag så åker jag till Quittra efter skolan.. Vet inte vad vi ska göra idag men nu har jag inte ridit med Anna på ett tag förutom när vi åkte upp till Holmen senast då men hemma menar jag! Så vi ska nog rida ut tsm idag. 
Lääängtar efter (här vill jag att det ska stå min ;)  men vi skriver) den  GOA ponny! <3 ^^ hehe..
 
Skulle tagit ett kort på Outfitten idag meeen... Mobilen har ju låst sig! :( 
men jag har iallafall..
 
Uppsatt lockat hår
 
Grå Hoodie liknande tröja 
 
Blåa tajta jeans med guldiga dragkedjor vid smalbenet! 
 
Bruna Jhonny Bulls!
 
Parfymen Escada Taj sunset (lukatr så jäla gott jag tipsar er om den) 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0