dear whoever is reading this... SMILE life is to short to be unhappy.

Godmorgon! Missade tåget/bussen så åkte med Anders till skolan! thihi! så e det.. 
 
Har ett prov idag.. blöööö!! fattar inte ett skit utav det jag har pluggat så det lär la gå ungefär lika bra som det gör att cykla utan cykel eller ngt... haha ja venne jae flum idah.. ;) 

Va i stallet igår och hjälpte till att ta in hästarna.. längtar så sjukt mkt efter att Wille ska komma hem..

Well.. det e fredag.. jag har tre saker planderade att välja mellan att göra.. hmm.. ;) 
 let's do this babe! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0