Delar jag med mig av allt till er?

Satt precis och skrev detta men ngt hände! så skriver det igen! ...Nästan allt faktiskt! En del väljer jag ju självklart att inte skriva! Jag hänger aldrig ut folk på min blogg och kommer aldrig göra det heller! Jag tycker det är fel att hänga ut andra och deras fel!
Det är ett fel att dömma andras fel!

Vad kan jag skriva på min blogg då?
Allt som jag väljer att dela med mig av!
Inget mer snack om saken!

Skit och nertryckning? Stoppar det mig?
Nope! Självklart har man blivit lite paff på hur folk ens kan sitta och skriva sånt!
Men det är tyvärr en del av bloggandet!
Man får helt enkelt bara tacka och ta imot! Det finns liksom Inte mkt mer att göra! Jag får hatkommentaret var och varannan dag men jag väljer att inte publicera dom och gå vidare skratta åt folk som lyser med sin avundsjuka!

Uppmärksamhets hora?
Japp! Det är lätt att bli kallad så fort man lägger upp minsta lilla inlägg om att man tillexempel är Depp just den dagen och låter bloggen vila! Japp då är man en sliskig hora. Thats it!
människor i dagens samhälle har han ingen empati för andra människor!

Din blogg vad kan du göra?
Det mesta! Det är din du väljer!

Internett är en svår plats där man har mkt krav på sig!
Man måste lägga upp vissa bilder för att bli respekterad och bekräftad?! Asså wha? Vad fan är detta?
Det ska inte behöva vara så!
Men det är klart! Folk ska trycka mer andra för att själva må dubbelt så bra känna sig dubbelt så fräcka coola och bäst! Men det är alltid mkt lättare att sitta bakom en skräm och skriva elaka saker en att säga det rätt upp under näsan på folk! Fega jävlar!

Jag tycker det är fett nice att våga bara sig själv och inte dölja det man är missnöjd! Visst jag har med brister men jobbar med dom så gott jag kan! Har Grymt stöd från Kevin! Tack älskling!

Va dig själv och låt aldrig någon ändra
på dig eller det du gör! Du är va precis som du är! Tro mig du räcker till! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0