Det är som saknas i mitt liv..

Nej.. kevin är kvar! 


För cirka 1 månad sedan så sa jag upp Quittra.. nej det är inte hon som saknas! Det är själva grejen! 
Jag har testat det förrut.. jag visste hur det skulle bli när jag sa upp henne.. Det skulle bli som ett stort tomt hål! Något som fattas...livet är inte riktigt helt utan det fyrbenta djuret vid mig!
Det har gått ett tag nu och jag har kännt lika dant sedan dagen efter jag sa upp henne! 
Nu blir det ingen mer häst på ett tag.. och jag mår helt enkelt inte bra av det! 
Det blir bara att jag sitter hemma utan häst.. blir deppig och går runt med ett stort hål inombords! 
Jag har alltid älskat hästar och jag skulle aldrig kunna föreställa mig ett liv utan hästar helt och hållet! 
Det finns INGEN som förstod mig så bra som Bellis! <3
Gud vad jag saknar henne.. men vet att hon har det bra! 
När jag sa upp Rory så vet jag inte riktigt vad som hände... jag typ grina hela tiden saknade Bellis så sjukt mkt! Då gjorde allt så jävla ont rent ut sagt! Varje gång det blev någon liten skitsak så känndes det bara som om världen skulle trilla ner typ.. 

Det är jobbigt att vakna och slippa skynda sig till stallet! 
Jag saknar det enormt mkt! Det känns som att allt är borta.. 
Hästar får mig må bra! Glömma alla probblem för en liten stund! avlasta huvudet! Tömma på tankar! 

Jag är otroligt arg på mig själv för hur missnöjd jag var med Bellis  och jag kommer aldrig kunna förlåta mig själv! Men utav det lärde jag mig med att TA VARA PÅ DET MAN HAR SÅ LÄNGE SOM MAN HAR DET!!!! <3 

Jag är även jäkligt glad över alla ponnysars ryggar jag suttit på! Alla är ni speciella för mig och värda guld och mkt mer! Och även om jag inte erkänner det kanske eller tänker på det så mkt så saknar jag er alla 
Bellis Quittra Rory Lillan Sassa Sita Rambo Nowa Dynamite ALLA!!!!! <3 LOVE YOU!!! <3 

Här är några guldklimpar! <3

 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0