Godmorgon fooolkeeet! ;) <3

fett trött idag! Lotta sov hos mig från igår till idag! Missade bussen till Bollebygd så fick ta tåget.. -.- 
GHAAA!!!! Blev så jävla arg.. och så självklart ska buss kortet krångla med mig.. pphhuuu...
 
Sedan när jag kom till skolan så skulle jag gå in på Bolles och köpa en powerking... jaaaa då är det 18 års gräns.. ooooorkkaaaaa.. så fick gå till shell och köpa en monster istället.. ajja jag fick ju min dricka tillslut.. bara fel sort! -.- dagen börjar kasst! 
 
Men ser fram imot om någon vecka så ska jag börja packa upp allt i nya stallet! :) Smile på den asså.. 
så jäkla nervös och glad att det närmar sig!! :D 
Min lilla prinns.. <3 Jag längtar jävel just nu! Är så sugen på att se när han klimaterar sig i sin nya hage med sina nya kompisar och sin nya box brevid shettisen laktrits åååååhhh!!! Jag vill ha hem honom nuu!! 
Men det väntar på något kul väntar aldrig förlänge!!! ;) (och jag längtar efter mkt!) 
 
So cute! <3¨
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0