Godmorgon sötnosar! :)<3

shiiiiiit.. efter att jag gick till skolsköterskan igår så hade alla tydligen dampat runt på bilden och fått en vikarie att gråta... Måste säga att vissa människor i min klass är fruktansvärt respektlösa! (säger inga namn).. 
 
nästa ämne! ;) 
Idag blir det nog en jogging tur till faktiskt skönt väder ute och ganska varm! :) 
Så det blir en extra lång runda idag! Mysii.. <3 
Sedan är jag ledig ett tag från skolan.. fyyyyyfaaaaan vad gött! 
Taggar inför imorgon Syrrans student fest! ska bli fett kul! Kommer självklart ta mossor med kort och lägga upp här till er! Hope you like it! 

Sedan kommer älklingen till mig på kvällen imorgon och sover hos mig till på torsdag! 
Mys med film! :) <3 Har saknat honom enoooormt mkt! Det va liksom så sjukt längesedan nu typ.. haha! 

Länkade ju min Ask igår och har fått ganska många "elaka" "frågor" asså.. sluta tro att jag tar åt mig för jag gör inte det! Jag skrattar åt er! Ni ligger på så låg nivå! Kom igen nu res er upp och lägger er en nivå högre! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0