Hemligheterna...

Det är nämnligen så att jag har bästemmt mig för att börja rida igen och skaffa häst! Har varit och provridit en.. och är helt kär! men vi får se.. Lite som måste kollas upp och så ! Mer säger jag inte just nu.. ;)
Jag känner att jag inte kan leva utan häst! Det går inte.. mår bara skit! sjunker flera nivåer ner.. det går bara sämre och sämre i skolan utan det! Hästarna håller ihop mig liksom! Skulle bara ramlat ihop annars! Jag vet det.. det bah e så! Hoppas verkligen på denna hästen! jag är helt kär! och vet att vi två kan bli grymma tsm på många olika sätt!!! Odödlig kärlek asså! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0