mkt..

Shiiiiiit vilka dagar... I fredags så åkte vi till varberg... igen...
kommer mer om det sedan.. eller ngt! 
Sedan sov kevin hos mig fre-lör.. mysigt! Lördag fest i Bollebygd! Dag att minnas jag skojjar inte! 
lör-sön Ida och jag sov på studsmattan! as gött! Snacka jävel asså..!! 

Idag städa rensa och allt det där tråkiga! Men men.. ngn gång måste det ju göras! Och den gången är idag! 

Bloggar mera under mina städ pauser! hih ^^ puss o kram! 

En liten bild från igår... hehe! 
@ kevin me och Junior! ;) <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0