Ni är så söta! <3

Hejsan! Ni gör mitt liv.. <3
Valde att göra dessa två saker idag med sminkningen och jeansen! :D Hoppas verkligen att ni blev glada! 
Har gjort lite tidsinställda inlägg som kommer imorgon under dagen! 
Imorgon är det fredag! Det har varit en ganska chill vecka.. men jag behöver verkligen helg nu! 
Så trött! jag behöver vila upp mig. 
Statestiken på bloggen blir bara högre och högre med jämna mellanrum! Jätte kul att ni verkar tycka om bloggen! 
Det glädjer mig att jag är till någon nytta iallafall! ;) haha! 
Ska snart skutta in i dushen och tvätta bort sminket och tvätta håret! Sedan bädda nytt och frächt i sängen med nya rena sängkläder! Det är fan det bästa och mysigaste jag vet! Ligga ny dushad i en nybäddad säng i ett ny städat rum! Då känner man sig verkligen som heeeelt ny! 
Så japp! Vi hörs imorgon dårroo! <3 Ni ska veta att jag älskar er! Puss & kram// eran Moii<3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0