sometimes I become afraid of myself..

Hejsan idag skulle ju vinnaren dras men internettet är cp och telefonen har låst sig.. :( 
Men vi får dra vinnaren imorgon bara! 
hoppas att det är ok för alla! 

Just nu ligger jag i sängen och skypar med Anna.. mys! <3 
Har kollat film och ensam.. och japp! Lite egentid liksom! Sammla alla tankarna på ett enda ställe.. rensa ut onödiga tankar och tänka igenom anndra saker! 

Det är sååå mkt i mitt huvud just nu! Så mkt som händer..
Så mkt som snurrar och man hinner knappast tänka! Man vill bara ha ngn som sitter där och håller om en och låter en prata ut.. 
Skrika gråta ropa.. Och bara släppa ut alla tankar.. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0