this day... it's a fucking bad day... -.-

Denna dagen kan suga mitt rövhål.. ursäkta språket men helt seriöst! Tänker inte ens säga vad det är för vill fan inte prata om det... 
 
Imorgon kommer kew hit och sover hos mig till lördag. Imorgon åker vi till Varberg för att återigen hälsa på hästen som bara måååååste bli min!!! ^^

Hoppas att det är bra väder så att vi kan sova på studsmattan! Det är fett mysigt! :) <3
 
Tänkte kanske dra igång en tävlig för lite killar.. kaaaaaanske.. den här 1 million parfymen för killar luktar verkligen asssssss gott!! så vad tycker ni? om ni inte säger vad ni tycker så har jag inte med den! Thats it! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0