toucha tiden?!

Har fått sjukt mkt frågor om jag kommer hinna med egen häst igen?! 

Och jag sålde inte Bellis för att jag inte han med henne! Jag ville ha en häst med mera power.. det var bara det! Så nu vet ni! ;) 

Det gäller att fånga tiden! Prioretera rätt! Jag ska hinna med plugga häst kevin kompisar! Nu när sommarlovet kommer så tänkerr man liksom.. ajja det är sommarlov liksom man hinner meeeed det är chill... ta det lugnt sova hela dagarna jag fixar resten ikv... nepp! 

Tänk om mina fina vänner.. 
jag kommer lägga upp min tid efter plugg (även om det är sommarlov) för annars tappar jag allt för mkt under tiden det inte är skola! Och jag vill ju ha betyg i 8:an med right! 
Sedan kommer jag tillbringa sjukligt mkt tid hos Wille så fort han kommer hem borsta borsta borsta ut och gå i grimmskafft och ta det lugnt!! ta det i våran takt! Lära känna.. och tillslut sitta upp på honom känna den där underbara kännslan mellan oss! uuuuuunderbart!!!!!! :) <3
Det gäller som sagt att Toucha tiden! ;) 
 
(jag och Bellis muuuleee) <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0