Va är en bästa vän?

Jo en vän som alltid finns där i ALLA lägen! 
Som aldrig försvinner! Och hur arg man en blir så älskar man fortfarande sin bästis!
Bästisar finns av en anledning..
man behöver inte oroa sig för att bli sviken eller ensam lämnad kvar! 
Det finns inte med på kartan! 
 
Har jag svikit min bästis ngn gång? 
 
Ja.. och det är ngt jag STARKT ångrar!!! Mår fortfarande skit av det! Kan dränka mig själv i mina egna elka kommentarer ibland när jag är ensam och tänler tillbaka! En hel sommar försördes av just den saken.. 
Nu när man pratar tillbaka om det tillsammans så säger man kanske.. neeeeej men det va han fel att det blev så! Det va han som ringde hela tiden.. och tog all tid från oss.. 
Men vem var det som svarade i telefonen då? vem var det som sket i den anndra? vem var det som betede sig som ett svin så ens anndra kompis stack ifrån mig mitt i skåne när vi skulle hem samma dag? vem var det som bara pratade och tänkte på ngn annan hela tiden? 
JAG!!! 


Och jag kan verkligen inte beskriva med ord hur jävla korkat det va.. jag fattade inte det då! 
För allt gjorde mig sååå blind! Det är ingen bortförklaring jag vet mkt väl att jag gjorde grymt mkt fel den tiden! 

Men hon har ALLTID funnits där för mig endå.. oavsätt hur arg ledsen eller sviken och var och kände sig så FANNS hon när jag  behövde henne! oavsätt vad som gällde! 

Hon finns fortfarande när jag behöver henne.. bara lite längre bort... känns det som! Kanske inte är så?! vad vet jag! Men lika mkt vet vi inte om varandra längre iallafall.. vi har alltid kunnat varje litet hårstrå på huvudet av  varandra och vilka kläder som var våra favoriter och vilken mat vi tyckte om.. våra tankar om anndra och kunde säga vad vi tänkte på... 
inte exakt så nu.. hur man en vrider och vänder på det så är det inte så! 
Visst alla växer upp och hittar nya! Så e det! 
Men Anna du ska veta att när du en behöver mig så är jag alltid närmare en vad du kanske tror! 
För jag älskar dig har gjort det så länge jag kan minnas och du är en av det finaste personerna jag känner på hela denna jorden! Du är underbar och fin precis som du är och jag skulle inte vilja ändra på ett skit hos dig! Och om ngn annan skulle vilja det så måste dom vara sjuka i huvudet.. typ (hissen gå inte enda upp) ;) 
Anna du är min bästis förevigt även om jag inte är din förevigt så är du min! och det finns ingen eller inget som kan ändra på det! Älskar dig!! <3 <3 
Bjuder jävel på bilderna! Puss <3
 
 
 
 
HAHA KOMMER DU IHÅG? MEEEEENS ANFAAAALL??!!!!! HAHA knöööölleeeeelööööönd!!!



 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0