What is your dream? <3

Alla har vi NÅGON stor dröm?! Kanske fler en bara en.. 
Det finns säkert någon där ute som drömmer om att bli handbolls proffs eller fotbollsproffs kanske karate mästare eller vad som hällst! 
För bara några månader sedan så var min största dröm att komma till SM med mitt fjordsto.. 
Men det var 3 tjejer (nämner inga namn) som gjorde det heeelt omöjligt för mig.. 
Visst nu vet jag ju med att det va en ganska hög dröm som skulle vara extremt svår att uppfylla.. men endå! En dröm är en dröm! whats the deal?! 
Man får la drömma om precis vad man vill eller! 
Jag har nya mål nu! 
 
* grymma betyg 

* hitta perfekta hästen 

* fortsätta ett perfekt förhållande med kew 

och alla dessa mål är LÄTT att uppnå! Om man bara lägger manken till och försöker! Ger sig fan på att det SKA gå! 

Man måste både ge och ta i livet! Låta andra komma in i livet och vissa får man välja att utesluta! 
Sätt upp mål nå målen tro på dig själv prioretera rätt va dig själv gör rätt och fel val i livet lär di av dina misstga! Våga fråga andra i omgivningen! Så är jag SÄKER på att alla kan lyckas!! <3 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0