18:49

Hej hopp gummi snopp ;) Vad har ni för er? .P själv sitter jag här och lyssnar på lite musik och kollar runt vad jag ska ha på mig på nyår för då slår vi ju till med fest såklart ;P Ida och jag funderar på att vara likadana haha såå gulligt.. <3 

Nevada står nöjd inne gömd från regnet och tuggar på sitt hö.. min lilla skruttfia <3 *-* 

Imorgon blir det skola till kl 11.:00 då Fia kommer och hämtar mig så blir det ut på lite äventyr. 

Ni får hjälpa mig lite här nu.. för att jag ska kunna blogga måste jag veta vad ni vill läsa om så kommentera vad ni vill läsa om så försöker jag fixa det ;) Kommer lite insop ikv med. 

Maten står på bordet måste sticka men jag kollar in här lite senare Puss & kram // moii <3
 


Bara jag som inte kan stå stilla när man hör denna goingen? :P
 
 


Kommentarer
Hanna

söötaste ju <3
Mer åsikter och mer bilder ;)

2013-11-12 @ 18:59:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0