Godmorgon godmorgon!

Nu sitter jag här med en kopp te och min goda frukost och undrar om det verkligen är tillåtet att helgen går så fort.. redan söndag idag så det blir hemgång till mammii! 
Pappa var på herrmiddag så det va bara jag Fia och Charlie här igår.. mys pys! 
 
So.. whats up? 
idag blir det att rida ut en sväng eventuellt med Anna och dom andra i stallet! men får se hur det blir... :P 
Sen tänker jag städa hela mitt rum som ser ut som att någon har slängt en bomb där eller ngt :O hehe.. 
Förra söndagen va jag lite lat så jag orkade bara damsuga och byta lakan och plocka upp skaer med idag ska det storstädas i det där råtthålet. 
Sen blir det söndags middag och lite mys med familjen innan jag dejtar kudden och laddar inför måndag! 

Hur ser eran söndag ut? 

Btw kommer det kanske en tävling här snart med.. jag lovar ni tjejer kommer ÄLSKA det! 

 Nu kör vi med en go låt såhär på morgonkvisten med.. Vi hörs senare Puss & kram // Moa 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0