Godmorgon mina fina <3

Sovit sjukt dåligt inatt... Mkt tankar som snurrar just nu! :/ ville verkligen inte gå upp imorse heller men fick dra upp mig själv ur sängen typ... Vadå mitt täcke tyckte att jag skulle stanna där hela dagen jag lovar. Men nu sitter jag på skolan iallafall .. Typ bara jag som har kommit en sålänge sereegt! 
Men här är jag bara till 11:00 sen slutar jag för dagen. Fett chill... 
I eftermiddag ska Nevada trimmas i skogen :) nu taggar vi igång en riktigt jävla bra dag :* puss 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0