Hästen klar snart en tur till farmor ;P

Haha jaa låter rubriken tala för sig då.. :P Man får ju ta och hålla kontakten med släkten lite iallafall! 
Har alltid haft bra kontakt med farmor det bara är så. Jag älskar min farmor <3 
Lillebror sitter och kollar på "andra sidan häcken" i soffan.. mysigt att ha honom nära min söta lilla Charlie :) 
En förjävla go unge dedär ;) 
 
Men vad säger ni ska vi köra lite inspo på bloggen senare eller? vet att det är segt med bloggen just nu men det händer ju fan inget så det finns inte så mkt att skriva.. och så är vi ju under den tråkigaste perioden nu med.. regn regn och enu mera regn ..jag som hade hoppats på snö vid den här tiden -.- Tycker att snön kan få ligga under jul och sen bara *poff* försvinna inget äckligt fy blä slask. Men nu ska jag plocka undan lite i mitt rum tror jag! Puss & kram <3
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Vackraste Moatoaaa <3

2013-11-17 @ 19:00:47
Alma

Vackraste Moatoaaa <3

2013-11-17 @ 19:01:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0