Hos faster Björn :P

Hejsan svejsan! Sitter just nu hos "faster Björn" :P haha...  
Såg att det hade snöta på flera ställen idag man bah whaaa?? Här är det lika kallt och vidrig men ingen snö... Jag som vill ha snö. Sitter och klickar lite kläder med! Imorgon som sagt Gbg har massor med saker på köpa köööpaa listan ;) 
Helgen kommer bli fetare en fetast! Ida sover hos mig imorgon till lördag (då vet man aldrig vad som händer) vi kommer ta det lite som det kommer :P 
Sen Lördag packar vi vårt pick o pack och drar oss hem till Thalia för tjejkväll och sova där sen hem söndag rida och fixa med Nevada och plugga röven av mig för kommande prov veckan där efter! 
Känner att jag är på hugget nu *tummen upp* Nu kör vi liksom! :) På med ett leende på läpparna och bara ha så jävla kul! Snart kommer tävlingen på bloggen med "ÅRETS JULTÄVLING" detta året för er tjejer! ;) 
Så håll koll på bloggen! Ska vi kanske köra en frågestund snart med? :) 

Bilden... right idisen? <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0