Hur jag ser på Gbg..

Asså man säger ju att det inte finns goare och gladare en Göteborgare och jag vet ju massor med goa personer och kompisar från Gbg som är bah bäst bäst bäst men det känns som att detta börjar bli helt kaos nu.. 
Detta med skjuta hit och dit och flänga med vapen och leka gangster.. vadå har inte ungdommarna något bättre för sig en att förstöra?! Jag blir fan seriöst förbannad! Göteborg vad mkt finare för några år sedan.. nu är det ju världen av "kom och döda mig"... så snälla skippa ganster tugget nu :* 

Jag tycker om Gbg och vill att det ska vara sådär härligt och gott som alla säger men det är fan inte det längre! 
Visst håller man sig på rätt plats vid rätt tillfälle så slipper man allt och yada yada men vafan detta är ju barnsligt. 
 
Och jag är VERKLIGEN INTE rasist men tycker faktiskt att vi är lite för snälla och släpper hit vilka som helst sen är det hur många som helst som kommer och bråkar med oss gör demostrationer och skit bara för att dom inte får ha det som dom vill... nej blir fan trött på dethär. Och fine kommer la få Huuuuuuur mkt hat nu men detta är ju bara mina tankar.. jag dömmer ingen eller pekar ut att det bara är "utlänningarna" som bråkar för det är det ju inte heller men jag önskar bara att alla kunde sluta bråka och vara sams.. 'är sjukt trött på tjaffs och bråk och det är ju väldigt mkt sånt i Gbg! MINA ÅSIKTER har du ngt annat att säga kan du kyssa mig i röven och gå ut från min blogg nu. 
 
Så kan inte alla bara tänka lite längre en vad näsan räcker? plz.. :) 






 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0