När ska man ha tid? :O

Är sjukt sugen på att åka in och jul handla.. men seriöst när ska man ha tid då? :P 
Känns som att det mesta bara är så sjukt stressigt just nu! Vi får ju se imorgon eftersom att jag har halvdag sååå skönt. Det behövs då hinner jag nog dra med mig ida in till Gbg och shoppa lite julklappar! man får vara ute i god tid asså.. haha! Längtar sjuuukt mkt till julafton nu asså! Snön och granen och alla ljus och pepparkakor ah allt ät så fridfullt typ.. älska älska älska!!!! <3 
Hoppas att snön kommer snart med.. Ska fira min första julafton hos mamma i huset denna julen kommer bli super mysigt min syster och hennes kille skulle nog eventuellt komma med Love it. 
Det är lite tomt att vara "ensambarn" hemma hos mamma nu eftersom att Felicia och Henke flyttade till Borås i sommras men är ju där och sover och sånt ibland med jag saknar endå att ha henne hemma! <3 
Min bästa bästa syster! :) 


Hur ska ni ha det på jul? 

bjuder på denna bilden från 2007 
 
2007 
 
 
 
2013 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Klara

Sötaste Moa! :) Jag ska vara med min pappa och vi ska till farmor

2013-11-17 @ 11:29:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0