Söndag!

Haft en rätt bloggfri helg.. kände att jag behövde ett break från datorn och intrenett i några dagar! 
Men helgen har varit as bra! Fredag rullade jag och idisen in till Gbg sen efter det till gården en sväng och bah hängde där lite typ.. sen hem mys kväll med film <3 Lördag upp rida skönt att jag fick det gjort med. Det är lite segt med stall och rida just nu... lite ensamt där och sånt! Men vi ska rulla igång det med snart :) 
Sen bara chillkväll och mys nu blir det frulle med syster och Henke sen hem rida och sedan ska jag plugga städa och plugga mer :P Så yes har varit en ganska lugn helg endå tycker jag. 
Kommer nog upp lite bilder här på bloggen snart med! Och tävlingen kommer jag att sätta ut den 1 december håll koll .. 
 
Nu frukost innan jag dör..
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0