hej hej...

Ja.. här har det allt varit lite tyst ett tag nu.. vi behöver inte gå in på vrf men tyst har det varit! Och hösten är här! 
Mys... Längtar tills snön kommer och antar att jag inte är ensam! <3 
Längtar till julen med... åh så mysigt! Med ljusen snön pepparkakorna och jul musiken lukten av granen från våran egna skog och allt är bara såå bra. 
Men den kommer inte enu den.. men snart så sitter vi alla där igen i en ring runt granen ;) haha 
 
Jahopp! Vad har hänt nudå medans jag har varit borta bortsett från vad som "har hänt" så att jag har varit borta.. 
Nevada är ej såld inte ens provad.. 
Skola skola skola... 
och sen inte så mkt mer.. 
 
Men men ska lägga mer tid på bloggen nu iallfall!
 
Men just nu.. ska jag bara pusta ut och dricka mitt te.. ;) puss <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0