Hsllu hallu..

Idag har Nevada fått prova på att vara "ridskole" ponny! ;) haha nej inte ritkigt.. men har hållt lektion för Anna och hon på Nevadisen! Så sjukt duktig börjar Anna bli. Super kul att se hur snabbt hon lär sig och hon är verkligen inte en svår "elev" heller. Göött :) så tummen upp på det :* 

Har precis städat mitt rum lite det behövdes.. är det något jag verkligen suger på så är det att hålla årdning.. haha! Måste typ städa mitt rum 200 gånger i veckan för att det ska vara rent! Sen kan jag liksom inte gå och lägga mig i ett smutsigt rum heller för då kan jag inte sova... -.- haha! 
Åååh guud va jag är trött... 

Imorgon blir det jag som ska rida Nevada! Kul :) Tänkte ta en sväng ut med henne så fort jag kommer hem ifrån skolan yeeepp! 
Men nu väntar dushen på mig ;) 


Btw.. Har jag sagt hur bra denna är eller? shieeet... dör...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0