Ligger i min säng......

Yes yes... Kan inte riktigt säga godmorgon enu efter som att jag knappast har vaknat haha... Vilken normal människa vaknar 07:16 på ett lov liksom???? -.- åh.. Jag kan liksom inte somna om heller!  Men som tur va så fick jag lite blogg lust! Yeeey! 
Ligger här under mitt varma täcke i mitt kalla rum och bara tänker typ.. 
På framtiden.. Inte vilken framtid som helst såklart utan min och nevadisens framtid. Längtar tills vi kommer ut på banorna.. Jag och Nevada är riktiga fighters det känner jag redan nu! Det teamet vi är tillsammans är grymt. Vi kommer vara riktiga rosett plockare.. Och dessutom ger man allt man har så har man redan vunnit ;) right? Yeah. 
Jag kan riktgt se oss framför mig! 
Och höra den där rösten från högtalarna här kommer Moa Nilsson på Nevada varsågod och rid. Och så flyger vi över alla hinder! Haha ja.. Jag är trött! ;) 
Min vackra Nevada som jag älskar henne och om hon blivit såld vet jag inte vart jag skulle tagit vägen... <3 




Kommentarer
fanny ahlm -gravt hörselskadad

åh tack så mycket! Ja de kanske vi kan göra =)

2013-10-27 @ 09:48:40
URL: http://nattstad.se/ahlm


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0