Måndag morgon

Trött tjej idag...men vi laddar med Power endå. :) sitter just nu vid frukosten rätt skönt att inte behöva stressa.. Tummen upp där... :) såå mysigt att höra regnet smattra mot fönster rutan ute med.. Hihi gossigt!!! 
Totalt ÄLSKAR hösten så jävla cozy :*

Idag kör vi skolan sen bussen hem,
Anna kommer till mig kl 17:00 då rider vi ut en sväng Nevada kan behöva komma ut lite faktiskt.  

Men nu får jag nog allt börja göra mig klar här snart tror jag!  Tänk positivt idag och va dom där änglarna jag vet att ni är så hörs vi om en stund. Puss & kram 

Btw ville bara lägga ut en bild med på min super duktiga kusin Hanna hon börjar lära sig faktiskt. Hon kommer blir grym!!!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0