st. Simone är på G

Förlåt för att jag inte bloggat något idag typ men haft så sjukt mkt att göra + varit lite "fri" från internett ibland äre rätt skönt faktiskt! ;) 
So whats up girls & boys? :* själv ligger jag i sängen har precis varit ute och kvälls fodrat hästarna.. stormen är på G kändes som att både jag Anna och stallet skulle blåsa bort.. usha! Lite små ruggit asså. 
Fattas bara att strömmen går nu med :P Inte kul.. mörkrädd är jag med.. 
 
Men måste även säga att det är rätt cozy att ligga under täcket i ett mörkt rum och lyssna på stormen.. 
det riktigt visslar utanför fönstret! Träden kommer falla som plockepin känns det som! haha!
 
För några år sedan år 2007 så var den en liknande storm som hette St. Gudrun här är lite bilder och en artikel om vad som hände där.. shiiet va läskigt endå! Nu ska jag bara krypa ner med en kopp te och bara slappna av... om inte strömmen går kollar jag in här lite senare Puss & kram <3

KOLLA ARTIKEL OM DÖDA MÄNNISKOR HÄÄÄÄÄÄR EFTER ST.GUDRUN 2007 
 

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0