Storm..

Hej hej! Här blåser det och regnar för fullt! Ush.. Hatar sånt oväder men rätt så myspys när man hör regnet smattra mot rutan.. :3 

Bion va la hyffast bra vi kollade IRL.. men ingen film jag skulle se om.. hehe! Men det va mysigt endå! 
Är så sjukt trött nu iallfall.. men helt klart en lyckad dag! :) 
Ska nog bara slänga mig isängen för att tagga iför morgon dagen då jag ska bygga klart i Nevadas box och fixa hö lådor till hagarna.. haha känner mig duktig asså ;) 

Men men.. nu mååååste jag slita mig ifrån datorn! Natti natti puss <3 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0