svaren

vilka är det du är med i Borås hela tiden som du volvo änger med? 
Det är några killar och min syrra och hennes kille 
 
Bästa häst filmen? 
ja.. det är nog Klara 
 

Har kevin ny tjej? saknar du honom? 
nej han har ingen tjej vad jag vet... 
 
Har du Ask isåfall vad heter du? 
Ja jag har ask men tycker att det är helt meningslöst..
 
snyggaste killen i världen? 
eehhmm... 50 cent lätt..
 
Är du kär? Bästa förhållandet? 
kanske det.. Det bästa jag har haft är med kevin.
 
Hur mkt kostar nevada? 
kika mig om du vill veta mooaatooaa
 
Är du och Alex ihop? 
Nej det är vi inte. 
 
Detta var alla för denna gången.. eller nästan alla tog inte med vissa frågor eftersom att jag tyckte att några var ingen anledning att svara på.. :P 

Assåå kolla bilden... bikini liksom... saknar sommaren.. 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0