tjoooh!!

Har precis varit i stallet nu.. skönt att komma hem! sitter och väntar på att Anders ska komma hem så att han kan hjälpa mig att plugga lite. Massor med prov och skit denna veckan. Seriöst detta kommer bli en jobbig vecka! Skojar inte... -.- 
 
Imorgon är det planerat med Sarah hon ska hjälpa mig i padocken lite med Nevada. 
 
Sitter just nu och lägger ut massor med annonser på massa ridkläder och annat som jag bara vill bli av med!!! 
Typ mina röda Dr Martens... såååå irriterande... -.- men det kommer la ngn som vill ha dom snart! haha la ju ut dom igår..
 
men nu ska jag fortsätta med mitt så blir det snart lite plugga sen städa sen blir det skräckfilm ikv! Mys pys. <3 
 
Min älskade Elvis. 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0