Frukost avklarat.. ;)

Tänkte bara säga några väl valda ord till er mina fina älsklingar.. 
 
Livet är för kort för att inte försöka nå sina drömmar. Dumpa, bli dumpad kyss eller skit i det. 
Följ strömmen eller gå emot lev livet eller strunta i det. 
Lägg det där dröm målet i fotboll eller satsa i omhoppningen med din häst. Worth trying right my friends! <3 ;) 
 
Min pappa är på en golf grej nu och han delar stuga med en kille som har cancer och snart kommer gå bort..
Han sa till min pappa.. Tillbringa mest tid i livet med dom du älskar och som älskar dig för när du ligger där och väbtar på döden så är det dom som bryr sig mest! <3 Så sorgligt men så sant. 
Och det får mig att må illa på tanken av att man ibland kan vilja visa någon att man älskar den.. och personen är inte villig att ta emot det efter som att den kanske tycker att nej jag behöver inte dig i mitt liv eller fyfan vad störande du ääääär...
 
har själv tänkt så väldigt många gånger men ändrade helt uppfattning.. 
 
tänk på det! 
 
 
 
 låt texten tala..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0