Godmorgon alla sömngångare! ^^

Hejsan hejsan.... är trött idag.. jiiiiisseees! Lite snuvig på det hosta och huvudvärk.. vill nästan bara vara hemma idag och vila upp mig lite känner jag, men nej! Kommer ni ihåg att denna terminen lovade jag mig själv att ha BRA betyg! Så sätt igång! ;) haha nu blir det lite morgon mys.. skönt att inte behöva stressa på morgonen.. Tack mamma som är snäll och kör mig <3 
 
Idag ska jag pyssla lite med Nevada i padocken har jag tänkt mig! Lite lydnadsövningar osv.. 
sedan står sjääälvklart städa på listan... som vanligt :P haha! Men jag vill ha det rent ;) 
 
Men nu ska jag gå ner och mysa in mig framför tv med en filt och frulle men innan det tycker jag att vi kickar igång en sådan tisdag som denhär med ett grymt sound! :* <3 
 
Ha en riktigt bra tisdag nu mina vänner! <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0