Helloooww!!!

Är så sjukt trött nu! haha.. sjuuuukt! Sitter här och gossar in mig i en hoodie.. så kallt med! ja nu är verkligen hösten här eller vad säger ni? :P Idag sticker jag hem till pappa dirre efter skolan för att äta lite mat och det blir säkert ett långt samtal om hur allt har varit osv... 
men men.. hoppas att maten är god iallafall ;) haha 
Men innan det ska jag hem till min lilla heezzt och mysa med henne! Red ut halv 9 igår kväll med Sarah och spooky skulle bara leda med henne fårn början men äsh vaafaan hoppade upp utan sadel eller tyglar knöt grimskaftet som tyglar och så skrittade vi iväg imörkret... skulle gått ensam från början men så kom jag på att jag kunde ju ringa Sarah. Tur det annars hade jag la typ dött i ett dike eller ngt! ;) haha!
Men meeeeen... har serrii världens lyckligaste känsla inom mig JUST NU! precis just NU.. och det är skönt att känna att jag för en gång skull med får känna lycka. En stund iallafall.. 
 
Ska vara en duktig flicka och återvända till att sticka ner näsan i läxorna.. Puss <3 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0