Hemma från Genki nuu! :P

Hej hej! Hemma nu.. har precis dushat! Efter Genki så tog vi moppen dirre till Bolles och köpte godis.. haha känsland när man åkt moppe när det spö regnar och man blivit pisse blöt.. så det ser ut som att man har pissat ner sig.. och går in på Bolles! hahah! Känns bra att vi köpte godis med! Men men.. det var vi värda! ;) haha fail.. 
Men väntar nu på att Sarah ska komma så ska vi skriva annons på lilla Nevada.. 
ska inte ha kvar henne.. hade tänkt att skriva ett inlögg om det men det är ju enklast att bara säga rakt ut.. ska sluta rida och börja träna och lite anndra saker.. har helt enkelt tappat intresset! Men kommer att hjälpa till med några anndra hästar så kommer inte sluta helt men känner att egen häst är inte riktigt min grej just nu! 
 
@ Genki 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0