Home..

Skit vad trött jag är just nu asså... Har precis ätit lite mat! Kändes som att jag skulle somna vid matbordet!
Jobbade ikap mig i matten sista lektionen nu känns bra!
Nevada ska få röra lite på sig sedan med! <3
Känns sjukt och kan knappt fatta att hon ska säljas min älskade vän! <3
Men kommer lugnt att ha krav på ven som köper mitt lilla hjärtegryn! Kommet kräva att ha kontakt med köparen och veta att hon har det bra! Min älskade lilla prinsessa... <3
Men nu blir det stallet nu dååäää!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0