Kvällen nu ska fortsätta plugga..

SKA fan ha bra betyg! Jag kan jag vet det förhelevet den enda det hänger på är mig själv.. :P så vaafaaan!! Plugga på dåå!! har gjort klart två uppgifter idag ska börja med den som ska vara inne nästa onsdag sedan matte.. äääähhhh känner mig som värsta jävla plugghästen! ;) haha faaaaiillll!!! 


Men innan det ska jag slänga mig själv in i dushen sedan mysa ner mig i sängen och plugga!
 
haha Anna gjorde pannkakor medans jag pluggade som vi ska ha med oss som lunch imorgon till skolan istället för bajs maten där :3 fett mums asså. 
Älskade älskade bästis Anna <3 

Men nu ska jag dejta dushen... seeeeees ;) 
 
 
 


Kommentarer
Alma

Finaste Moa <3

Svar: sötnöööt <3
Moa Nilsson

2013-09-05 @ 07:40:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0