Natten för mig...

Ja... nu satt jag är igen.. med benen under täcket ocb fingrarna på datorn.. haha! men nu är det dax för ett natti inlägg faktiskt! :) 

såå... red ut med Sarah förrut.. Pernilla har åkt och är nu framme i Nothinghill.. jahopp! Saknar henne redan och det är jätte jätte tomt i stallet utan henne.. :( 
Men hoppa att hon trivs och att allt går bra! Tiden kommer gå fort och så överaskar jag henne när hon kommer hem för då ska jag och Nevada vara grymmare en grymast! ;) 

Jag red Spooky idag och Sarah Nevada.. vi bytte lite! :D haha! Påvägen hem hittade vi denna mysiga lilla Ekorren.. stackars liten! R.I.P <3 :( <3 
 


Rosa strumpor idag jaooo!! ;) 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0