Nattis <3

Jo det gick rätt bra hos pappa... Jag och Charlie "spelade" golf eller mer han kastade bollen på mig hela tiden men men tur att han är söt ;) <3
Jaja... Äntligen har jag ett nytt buss kort som funkar göööött börjar åka buss igen till skolan! Kan ju bara hoppas på att den där moppen vill starta snart så jag Slipper gå till bussen och tebax det är ganska långt faktiskt... -.-
Men asså trött är bara förnamnet just nu så nu ska moa toa sova :) natti mah lovers ni vet att jag älskar er!



Kommentarer
Tobbe du vet :D

Haha gud va gulli lilla charlie är!! :D

2013-09-26 @ 11:22:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0