September September we all love September...

Ja... nu är det September då... första september... Det är min favorit månad totalt älskar september! En riktigt romantisk månad <3 Men det blir nog ingen romantik denna månaden.. nope. 
Men tänkte att jag skulle berätta lite om min förra September.. men är inte så säker på saken.. 
Men det va en underbar månad och om jag kunde skulle jag vrida tillbaka tiden 23000 86600 gånger om.. så mkt saknar jag förra årets september.. :( <3
Bara jag som hatar olyckliga slut?... 
 

Men det är bara att hugga spaden och gräva fram nya tider! Men vill bara säga att om 20 dagar så kommer något stort hända... RIKTIGT stort... kommer stå om det everywhere everywhere everywhere......
 
så se fram imot den 21 september! Puss Välkommen in och ta din plats September <3 
 



 
 


Kommentarer
heej

Vad kommer hända då? :O

2013-09-01 @ 17:27:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0