skäms...

över hur jäkla dåligt jag bloggat ett tag nu... 
 
men LOVAR att det blir ändring nu! NU!!! 

Har kommit hem från skolan! är ju så kallade "Kärleksveckan" eller ngt.. haha! 
Så dit har jag köpt en klänning och skor från Nelly men givetvis så ska skorna vara förstora så jag fick skicka tillbaka dom och beställa nya idag! Är orolig över att dom inte hinner komma hem tills på torsdag! 

Torsdag åker Ida med mig hem så fixar vi oss inför kvällen åker dit tsm och har kuuul! ;) 

Men nu ska jag rida ut en sväng med Sarah och Spookey! :) Puss 
 



 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0