Snart rida...

Tjoo!! Dagen har gått ovanligt behagligt fort.. Skönt! 
Taggar för ridning med Sarah i skogen under ösregn.. inte nog med det! Sjuuuukt mycket älgloppor med.. -.- ush!
 
Eftersom att det blir plugg efter ridning så kommer nog bloggandet inte vara så bra.. hehe! Men prov imorgon som jag bara måste måste måste klara! Kan INTE halka efter detta året! Gjorde klart och skickade in två st svenska uppgifter igår kväll hos Anna och pluggade lite fysik! Känner mig duktig! haha! 

Imorgon åker jag hem till pappa dirre efter skolan! ;) Tacos är på menyn och hoppas på ett glatt gäng denna gången! :) 
 
Nu ska jag ut i skogen och bli väldigt blöt med min pålle... ;) haha puss <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0