Vad kan man skriva ut och vad ska man hålla för sig själv?

Seriöst?.. vad f*n kan man skriva ut på nätet utan att bli totalt nerstampad?! Nätet är så jävla skrämmande endå! Sjukt sjukt sjukt hur folk kan ha hjärta att sitta bakom sina skärmar och langa komentarer som får anndra att må skit.. Ha kul på anndras bekåstnad?! asså whaaa? Hur fan tänkte folket där?eh.. dom tänkte nog inte alls! 
Får ofta höra en sak som Har du anorexia? 

Men snälla vad har du med det och göra om jag nu skulle ha det? vilket jag inte har! Men jag har därimot en bra omnesomsättning och det är en positiv sak. Seriöst! Ni skrämmer mig... Kollar ofta in på anndras bloggar bland annat "Nellie Berntsson" Alla vet nog vem det är vid detta tillfället.. sjukt hur ni hoppar på henne! Det gör mig sjuk att se folk mobbas på nätet! Vill man bråka så tycker jag fan att man ska våga säga vad man tyxker face2face istället! USH vad rent i sagt äckliga folk det finns! 

Dessutom inte bara barn?.. vad händer? jag blir ju mörkrädd... Tror jag aldrig har skrivit ett inlägg som detta men detta är något jag tycker att man verkligen ska ta upp från många olika håll.. något jag som person tycker är helt sjukt och inte tillåtet någonstans! 

Kommer ett inlägg som jag har funderat på att skriva ut om några dagar nu men funderat på följderna men det kommer jag skriva ut sedan... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0