Yalla babe... :*

Hejsan alla mina små kakor <3 Ni vet la att jag älskar er?.. ;) 

Men hemma från skolan nu ska strax gå till Nevada sedan blir det plugg plugg och enu meeeraaa plugg!! 
prov + inlämming på uppstats imorgon nästa onsdag inlämning på uppsatts i svenska...
och massa annat skit! Men vill man inte ligga på gatorna i framtiden så föredrar jag att plugga! 
 dagen har gått ovanligt  fort för att vara torsdag! Imorgon är det fucking skolfoto med... assåååå faaaaan!!! får panik! Men det blir kul! :D (blir dock aldrig speciellt bra på kort men men..) haha!
 
vet att bloggen är lite seg just nu men måste få in rutinen med allt sedan kommer det flyta på som vanligt igen! 




 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0