2013...

Skulle ju skriva om detta året... vilket jag inte gjort enu för det finns så mkt att skriva att jag knappt vet vart jag ska börja... 
Shit asså what a year.. finns så jävla mkt att säga! 
Började året med min dåvarande Boo (ni vet säkert vem) Vi tog ett nyårslöfte att vi skulle hålla ihop hela 2013 och göra det till det bästa året ever.. Men saker blir inte alltid som planerat och det tog slut mellan oss någon gång i Juli tror jag... Det blev iallafall 10 månader och dom ångrar jag verkligen inte! Nu är vi bara goda vänner :) Och det räcker för mig! Men tack vare detta så träffade jag många nya fina vänner vissa har jag kvar kontakten med och vissa fick jag lämna bakom mig. Ida och jag kom så jävla nära varandra och vi har tagit oss igenom året tillsammans nätt och gämt..Många tårar och mååååånga skratt!! 
Hittade den perfekta killen (trodde jag) Blev sårad men upp på fötterna igen. 
Vart tufft hemma osv och på andra kanter men jag har hållt mitt huvud så högt jag bara kunnat stått upp för mig själv och kämpat när tiden varit som värst. Måste säga att jag har haft min älskade bästis Anna brevid mig hela tiden med och bästa Brushan (du vet vem du är) Ni är bäst <3 

Sen vände det... mitt upp i allt så kom känslan av power.. jävlar vilket år det har varit när man verkligen ser tillbaka vilket jävla år.. Fett grymt endå! Jag ångrar INGET! Och jag menar det... Inte ett jävla skit ångrar jag!! 
Jag är så nöjd.. MEN hoppas att 2014 blir ett enu bättre år jag hoppas att jag hittar den där perfekta killen som verkligen äääär perfekt! Nu kör vi ett fucking bra 2014!!!!!!

Här kommer lite bilder från 2013 :) 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0