60 squats!!!

Hallå på er gänget! Nu har mitt internett varit lite damp igen så har ej kunnat blogga och mobilen är ju som den är.. förstår den inte riktigt!!! Men nu funkar det igen :) 
Så igår blev det lite rida och senare på kvällen lite gården med kompisar.. Det va ganska segt helt ärligt men va så länge sedan man va där så det funkade endå.  Sen sov Anna hos mig <3 = myyys!! Hade sånt deepshit snack på kvällen ibland är det riktigt skönt att snacka av sig.
Igår ämtade jag min tröja som har kommit med från Hollister är sååå glad! Sen har jag ävet fått en idag med kommer bilder på dom senare. Annutt fixade även mina naglar igår bilder på dom med sen :) 

Idag händer idag? Till stallet och fixa där sen rida seeeen jogga en runda tänkte jag! :) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0