Latis mois ^^

Uppe sent igår vilket det inte skulle bli... arg på mig själv. 
Vaknade sent 10:30.. inte ok! 

Men godmorgon :) Körde igång nu på morgonen med 55 squats, Känner mig riktigt duktig. ;P 
Nu ska jag upp äta lite frulle se ska hästarna fodras efter det tar säkert jag och mamma en tur till Borås och hämtar upp min nya tröja som kom i förrgår!!!! Glaaaaad moatoaaa. 
Sen blir det rida och sist men inte minst eventuellt bio med Annutt!! 

Aja brb ska bara äta lite frulle, Tjadå. 

Kör igång med denna today :* 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0