Skäms...

Förlåt för att jag bloggar så sent men fick typ kasta i mig frulle och kasta mig iväg med mamma vi skulle hinna handla innan vi skulle fodra hästrna 13:00... så allt blev lite stressigt! Men nu är jag hemma hästarna är fodrade och jag fick köpt det jag skulle :) 
Hade inte så mt mat och grejer hemma eftersom att vi ska storhandla idag så jag fick typ slänga ihop något men det blev nyttigt och gott :) Dock blir jag as sur eftersom att jag har de sämsta kameran på mobilen... Så det blir ingen bild :3.... förlåt! 
Men detta är 
Gurka
Majs 
Tomat 
Paprika 
rödlök
Gräddfil 
Salt+peppar 

Bara att blanda och det blev faktiskt as gott :) 

Så detta va en utav grejerna jag köpte resten va till hästen... En Bondelid tröja och jag är super nöjd med den. Den kommer vara as snygg till mina Dr denim zebra sedan :) Puss 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0