Snart skola..

Okey... sry för as dåligt bloggande men vart fullt upp har haft as kul med kompisar och bara njutit av dom sista dagarna av lovet nu är det dax att komma tillbaka till de vardagliga rutinerna. Ska försöka lägga mig i tid och gå upp i tid dessa tre sista dagarna som är kvar på lovet! Skulle kunna tänka mig att ha två veckors lov till faktiskt. 
 
Hade tänk att rida idag men blev ju inte så lockande väder att ge sig ut.. ush! Fyfan för regn tycker verkligen inte att vi behöver mer utav det nu. Vill ha sooool sooool sooooool :) 

Okey.. vad är på "att göra" listan nu? 
* Äta något 
* Stallet 
* Duscha 
* Middag 
* Blogga 
* Kolla film & sova 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0